zondag 2 december 2012

Pestvogels!

Ik zat net het vorige bericht te schrijven toen Fred Klootwijk belde. Er zaten 4 Pestvogels in de wijk Poelgeest. Snel op de fiets gesprongen en binnen 10 minuten daar. Ze zaten er nog.
Eerst vanaf de straat wat gefotografeerd. Fred zat inmiddels op de eerste verdieping van het huis tegenover de boom waarin de vogels zaten. Samen met Sandra, die de vogels als eerste had gemeld op waarneming.nl. Gauw aangesloten en vanaf een meter of 5-6 foto's kunnen maken. Sandra bedankt!
Na een tijdje werd het tafereel ruw verstoord door een Gaai. Die stortte zich letterlijk in de boom, waardoor de Pestvogels geschrokken wegvlogen.



Pestvogels in de Eli Heimanshof, Poelgeest, Oegstgeest.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Hans 

    Had je toch nog een leuk verhaal op de site....die ene bladzijde was een beetje mager...
    Maar ja.....het waren pestvogels in Poelgeest. Echter ze tellen niet mee...buiten het pad...
    Even pesten....

    Leuk dat je er zo snel was

    Groet

    Fred


    Verstuurd vanaf mijn iPad

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's Hans, en prachtige vogels ook!

    Groet,
    Gelein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Hans,

    Grappig stukje! De pestvogels schijnen zich inmiddels in de wijk te hebben gehuisvest. Gisteren zag ik weer een vogelaar door mijn straat fietsen en op waarneming.nl las ik wat extra meldingen.

    Iig heb je toch een nieuwe lezer van je site!
    Gr. Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.